آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

دلنوشته فوق العاده زیبا(خیانت)

اصَن به من میاد دلنوشته بنویسم ... 2 14 نه اصَن میاد ؟ 2 14

گفتم یه بار امتحان کنم حالا ... 2 14

ببخشید اگه خوب نیست ، تو این کارا هیچ تجربه ای ندارم 2 35

دارم به خودم خیانت می کنم

دارم از پشت به خودم خنجر می زنم

وقتی گاهی یاد خاطراتمون کردن این قدر از خود بی خودم می کنه،روزها رو با فکر تو سپری کردن نامردیه در حق خودم

چی از جون خودم می خوام که اینجوری دارم خودم رو از پا می اندازم نمی دونم

چی رو به کی می خوام ثابت کنم نمی دونم

فقط می دونم لج کردم

لج کردم با خودم که دارم با تیغ خاطراتت خودزنی می کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد