آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

خیلی باحاله....

 ارسطو را گفتند: "ادب از که آموختی؟" . . . . . . . ارسطو قدری نگریست و گفت: نه! وجدانا کجای قیافه ی من به لقمان می خوره؟ 

 

تروخدا دیگه تکنولوژی بیشتر از این پیشرفت نکنه! ما نمی‌تونیم بخریم هی الکی حسرت می‌خوریم...  

 

 

نسل های بعدی بگویید: نسل ما نه سر پیاز بود و نه ته پیاز... نسل ما خود ِ پیاز بود که هرکی دیدمون، گریه کرد...


 

ما بچه بودیم یه بازی بیخود بود به نام : «همه ساکت بودند ناگهان خری گفت» صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

ترجیح میدم مجرد باشم و به همسر فکر کنم تا این که همسر داشته باشم و به مجردی فک کنم...!

 

یارو به زنش: اگه بچه پسر بود اسم بابای منو میذاریم و اگه دختر بود اسم بابای تورو!!  

 

هیچ چیز را چشم بسته قبول نکنید ! حتی سخنان بزرگان را... بزرگمهر میگفت: سحرخیز باش تا کامروا شوی... دروغ میگفت... باور نکنید دورو بر ما سحرخیزها یا کله پز شدند یا نانوا...

 

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم! وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی! وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی! وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی! داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی! ... وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی! و... آخه موجود اینقدر سنگ صبور !! اینقدر محرم؟ اینقدر با حوصله!!  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد