آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

تا حالا کسی رو سرکار گذاشتی؟؟؟

اگر کسی مرا خواست . . . بگویید رفته !
اگر پرسید کجا؟
بگویید رفته بخوابه
حتما نباید یه چیز عاشقی باشه که  

 

من گم شده ام …
از یابنده تقاضا می شود…
من را به حال ِ خود َم رها کند ! 

 

یه وختایی نمی رم دمه یخچال که پیشه من شرمنده نشه
خدا هیچ یخچالی رو شرمنده ی صاحبش نکنه! 

 

دخدران از آنچه در فیس بوک میبینید زشت ترن کصافطا با فتوشاپ چهرشون رو درست میکنن
پسران از آنجه در فیس بوک میبینید لاغر ترن کصافطا با فتوشاپ هیکلشون رو بدنسازی میکنن 

 

صبح تو تاکسی نشسته بودم یهو موبایل راننده شروع کرد به زنگ زدن
هیچی دیگه اونم جواب داد اتفاق خاصی نیوفتاد:  

 آهای تویی که همیشه کنارمی
.
.
.
.
.
برو اونورتر خیلی جا گرفتی 

 

چیه نگاه می کنی ؟ می دونم که داری از حسادت به من می ترکی ولی دلیل نمیشه هر اس ام اس سرکاری رو بخونی 

 

تصور کن من چند وقتیه که فوت کردم اگه یه روز یه جا حرفی از من شد میگی یادش بخیر.عجب آدم.....
(جای خالی رو پر کن لطفا) 

 

تاحالا فکر کردی چه قدر برام ارزش داری؟
200تومن!
قیمت گوشیت همین حدوداست دیگه؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد