آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

دلنوشته..

زندگی یعنی: بخندهرچند که غمگینی، ببخش هرچند که مسکینی، فراموش کن هرچند که دلگیری، اینگونه بودن زیباست هرچند که اسان نیست

هوا خوبه، تو هم خوبی، منم بهتر شدم انگار
یه صبح دیگه عاشق شو، به یاد اولین دیدار


به روت وا میشه چشمایی که با یاد تو می بستم


چه احساسی از این بهتر، تو خوابم عاشقت هستم


تو می چرخی به دور من کنارت شعله ور می شم


تو تکراری نمی شی من بهت وابسته تر می شم


تبت هر صبح با من بود، تب گل های داوودی
تبی که تازه می فهمم تو تنها باعثش بودی


تو خورشید رو قسم دادی، فقط با عشق روشن شه


یه کاری با زمین کردی که اینجا جای موندن شه


تو می چرخی به دور من کنارت شعله ور می شم
تو تکراری نمی شی من

بهت وابسته تر می شم


مثه همیشه نظرتونوودرباره این دلنوشته بگید
من خودم این دل نوشته روخیلی دوس دارم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد