آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

فک و فامیل ما داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 وقتی با فک فامیلا اسم فامیل بازی میکنیم:
اسم:غلام
فامیل:غلامی
غذا:غلام پلو
میوه:غلام سبز
شغل:غلام فروش
شهر:غلام رود
کشور:غلامستان
گل:غلام بو
اشیا:غلام پلاستیکی
ماشین:همونی که غلام سوار میشه(اسمشو نمیدونم)!

 

نمی دونم که باباهامون چه اصراری دارن که اس ام اس دادن و یاد بگیره ،هر دفعه هم که میخوای بهشون یاد بدی ، گوشیو بهت نمی دن و می گن : صب کن ، خودم بلدم ! 

 

شوهر دختر خالم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود همه بهش خندبدیم بعد دختر خالم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی؟!؟!؟!
و
.
من مطمئم حق دختر خالمو خوردن وگرنه الان باید 100% جای انیشتین بود؟!!؟
براش دعا کنین؟خدا هر چی خواستی بهت لایک بده!؟؟!!!؟!؟ 

 

عمم اومده با کلی ذوق بهم میگه میدونی چی شده؟میگم نه؟ میگه امسال اولین سالیه که تولد پسر عمت با 13 آبان تو یه روزه.
من موندم به این فامیل چی بگم 

 

همسایمون یه طوطی خریده من هم به مامانم میکم ما هم یکی بخریم میکه اونا واسه دخترشون خریدن من هم میکن ما هم واسه خواهرم بخریم مامانم جواب میده دختر همسایه تنهاست با طوطیه بازی میکنه ولی خواهرت تو رو داره. این هم مامان داریم کل هدف آفرینش ما رو برد زیر سوال 

 

 

اینقدر بدم میاد از این رتبه اولی های کنکور که میخوان خودشونو تو tv مثبت نشون بدن!!!تازگیا یه پسرو تو گزینه دو آوردن ازش پرسیدن چقدر تفریح میکنی؟؟؟
گفت:هفته ای 1 ساعت با بچه ها میریم مسجد تفریح؟!؟!!؟!؟
سریع مامانم بهم گفت:خاک تو سرت !؟!؟!؟! به این میگن پسر!
من فقط پسر رو نبینم؟؟؟
من: : (((((((((
مامانم: : ))))
پسره: : )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خیلی هم راضی بود!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد