آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

اس ام اس - جک

هر وقت شانس اومد در خونه مون رو زد، یا خونه نبودیم یا کلاس گذاشتیم و در رو باز نکردیم!


سر جلسه امتحان از دختر کنار دستم می پرسم: لاک داری؟
میگه: چه رنگی؟!؟


ادامه مطلب......

چند فحش قدیمی از زبان جاسم! :
1.از جلوی چشمام خفه شو ، کثافته مرض !
2.فکر کردی فقط خودت خری؟
3.کسی با تو زر نزد
4.صداتو واسه من داد نزن
5.وقتی با من حرف میزنی دهنتو ببند!!!
چند فحش جدید از زبان جاسم! :
1.دستت بشکنه از زانو
2.خودت گیر عجب آدم خری افتادی
3.خودم دست دارم جوابشو میدم!!!
4. تو نه تربیت داری نه خانوادگی !
5 - حرف مفت نزن ، دندوناتو پاره میکنم


سوال گزینه ای : اگر مادر زن و یا زن شما در حال غرق شدن باشند و شما فقط یک حق انتخاب داشته باشید میروید سینما ؟ یا رستوران !؟


تبلیغ زمزم به سبک عربی: عبود: ولک جاسم کوکاکولا میخوری؟ جاسم: آره میخورم عبود: گوه میخوری باید زمزم بخوری.


از سخنان قصار حیف نون : هر چی کمتر بهش بیشتر فکر کنی ، بیشتر دردش کمتر میشه!




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد