آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

قابل توجه خانومای راننده و خانه دار....

چرا زنها بیشتر از مردها عمر میکنن ؟؟
.
.
چون خرید کردن باعث سکته قلبی نمیشه؛
ولی پرداخت صورت حساب ها میشه :)))) 

 

دیروز تو خیابون یه زنه اومد ماشینشو پارک کنه هر کی از اونجا رد میشد وای میستاد اونو نگاه میکرد.
ماشینو پارک کرد از ماشین پیاده شد دور برو که نگاه کرد از خجالت آب همه براش دست زدند.بدبخت نفهمید چجوری سوار شد و در رفت. 

 

سه جور زن هستن که هیچ وقت مرد و درک نمی کنن.
جوان | میانسال | پیر !!::::::) 

 

امروز داشت سینمایی مورد علاقمو نشون میداد.رفتم تخمه آووردم که بخورم و ببینم.
یهو صدا ماشین خانم همسایمونو شنیدم.تخمه رو بردم دم پنجره خوردمو پارک کردنشو دیدم.
خدایی خیلی باحال تر از فیلم بود.کلی وجودم شاد شد.جاتون خالی.
والا... 

 

امیدوارم خانومای محترم از مطالب طنز من در موردشون ناراحت نشن .حالا برای اینکه کمی هم عدالت رعایت بشه یه مطلب از کمالات خانوما مینویسم.
زن خطاب به شوهر: عزیزم من امشب شام مورد علاقتو پختم کی میای از سر کار عجقم؟
مرد در جواب : آخخخ ببخشید تو اداره کارام مونده من دیر میام خونه.
زن خطاب به مرد: باشه پس منو مامانمو خواهرمو برادرمو دختر خواهرمو پسر دادشمو .................
شاممونو میخوریم واسه تو هم اگه موند نگه میداریم (عمرا اگه ازون سفره تکه نانی باقی بمونه)
نتیجه : کلا با این زنا نمیشه کنار اومد اینارو باید همینجوری تحملشون کرد ! 

 

 زن قبل از ازدواج : عزیزم رمز کارت عابر چنده ؟
زن بعد از ازدواج : ببینم رمز کارتو واسه چی میخوای هاااا ؟
من در حال های های اشک ریختن :"""""" 

 

زن قبل از ازدواج : عزیزم نهار چی دوست داری برات بپزم ؟ باقلا پلو ؟ دلمه ؟ فسنجون ؟ چی؟
زن بعد از ازدواج : یه لقمه نون و پنیر بگیر چایی هم داغ کن من دارم میرم باشگاه ! راستی اون لباسارو هم بنداز تو ماشین ! اون ظرفارو هم .......
من :~o
ماشین لباسشویی :~.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد