آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

اس ام اس های طنز باحال

همه مان یک روز بالاخره بر سر این دو راهی خواهیم ایستاد. آنجا که همسرمان خواهد گفت : " یا من ، یا فیس بوک؟!" و چه لحظه ی سختی ست، لحظه جدایی از همسر...  

 

 اولین حس مادرم به من تهوع بود.... از بقیه هیچ انتظاری ندارم ... !!!  

 

 روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی ... زاغی با دستش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیر نمیدم !! روباه گفت : یه عمره همتون اسیر شورای تالیف کتب درسی هستین ، وگرنه تا حالا کدوم خری دیده روباه پنیر بخوره !؟؟؟

 این خانم‌های که میگن ما هرگز ازدواج نمی‌کنیم همون‌هایی‌ بودن که سر سفره شام قهر میکردن ، ۲۰ دقیقه بعدش تو آشپز خون ۲ برابر میخوردن   

  

 دخترعمم 8 سالشه نوشته :کسی فرکانس جدید نشنال جئوگرافیک نداره؟ من تا 15سالگی جلو پنکه صدای اورانگوتان درمیاوردم اطرافیانم تشویقم میکردن...  

 

 میگن تو روز قیامت گوگل به حرف میاد؛ همه جست و جوها و عکسایی که سرچ کردی رو لو میده... در جـــــــــریان باشید  

  

 آخه این چه وضعیه؟ پیراهن پاره مد شده ، شلوار پاره مد شده، کلاه سوراخ مد شد، شال پاره هم مد شد؛ پس چرا این جوراب پاره مد نمیشه ! پس تا کی منتظر بمونم؟  

 

 یه دوس پسرم نداریـــم عاشق هم بشیم ، قصد ازدواج پیدا کنیم بعد مثل فیلما باباش دسته چک ایناش رو در بیاره به ما بگه چه قدر برات بنویسم دست از سر پسرم برداری !؟؟ بعد ما بگیم عشق رو نمیشه با پول خرید ... من به خاطر پول عاشق نشدم ... بعد باباش بگه 100 ملیون می‌دم بهت ! منم بگم هر چی‌ شما بگین پدر جان ، من رو حرفِ بزرگ ترا حرف نمیزنم... فقــط حـامــل باشه لطفا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد