آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

اس ام اس دانشجویی باحال

توکلاس نشستیم بحث ازدواج شد هی پسرا از ته کلاس میگفتن اخه کی شما ترشیده هارو میگیره؟!ماهم داد وبیداد که استاااااد یعنی چی؟استاد گفت هییییییسسسس!!(مادخترام فکرکردیم استاد الان از مادفاع میکنه)یهواستاد گفت به مادخترااااا هیس اگه یکی به دو کنین اینامیپرن نمیگیرنتوناااااا می ترشینااااا!
من و باقی دختراکلاس:-| کل دخترا دنیا:-| پسرای کلاس :-)) استاد:-)) 

 

یادش بخیر ترم اول دانشگاه امتحان نهایی فیزیک1 سوال 3 سخت بود , یک صفحه پر کردم بعد خط زدم نوشتم جواب در صفحه 5 , صفحه 5 هم پر کردم خط زدن نوشتم جواب صفحه 7 , صفحه 7 هم همین کار رو کردم و نوشتم جواب در صفحه اخر ... توی صفحه اخر نوشتم : " استاد بلد نیستم شرمنده!!!" ... فرض کنید شما جای استاد باشید...
ولی دمش گرم ننداختم اما بهم 13 داد 2 نمره کم کرد =-)

 90% وقت درس خوندن من هنگام نیگا کردن به این که "چقد مونده جزوه تموم شه" تلف میشه... 

 

اون تفریحاتی که تو فرجه ی امتحان ها به ذهنم میرسه
تو تابستون به ذهنم نمیرسه! یه همچین وضعیتی داریم الان  

 

امتحانات
از آنچه در برنامه امتحانی می بینید
به شما نزدیک ترند! 

 

دقت کردین دقیقأهمون سوالی که خودمونومیکشیم تایادبگیریم وقبل امتحان پیش رفقاآسون به نظرمیاد سرجلسه بدجوری حالمونومیگیره وهمونم نمیتونیم بنویسیم؟ایام امتحاناتوپیشاپیش مشروطیت برهمه دانشجویان تسلیت باد 

  

واحد دانشگاهی دو حالت داره :
واحد های سختو که نمیشه خوند …
واحد های آسون هم که ارزش خوندن نداره ! 

 

 

اهل دانشگاهم/قبله ام استاد است/جانمازم نمره/پیشه ام مشروطیت/من کتابم را وقتی می خوانم که بگوید استاد: امتحان نزدیک است/دیشب اما خواندم یک ورق از آن را/همه ذرات کتابم متعجب شده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد