آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

اس ام اس سرکاری باحال...

همه دنیا یه طرف...
.
.
ذوق نکن...
.
.
تو هم همون طرف 

 

عزیزم خیلی وقته میخوام یه موضوعی رو بهت بگم اما روم نمیشه... من... من عاشقت شدم با من ازدواج میکنی ؟ ...
.
.
به نظرت این متن رو واسه اون که دوستش دارم بفرستم خوبه ؟!؟! گفتم تو دختری بهتر میشناسی اخلاق زنارو!

آیامیدونستیدراننده های ماشین همه کارمند فرمانداری هستن؟؟؟؟؟؟ 

 

تو این یکی نیس
تو دومی هم نیست
سومی هم نه ،
پیداش نمی کنم !!
تو چهارمی ی ی ی …
… … نه تو پنجمی هم که نیست…
اینم از ششمی …
اینم آخریش . . .
نخیــــــــر ، تو هفت آسمون لنگه ی من نیست!!!  

 

سلام سارا جون دلم برات تنگ شده من فردا میام دانشگاه ببینمت. به یادتم عزیزم...
.
.
.
وقتی میبینی اس ام اس مال تو نیست مرض داری تا نه میخونیش..؟!   

 

 دیشب یه پشه در گوشم ویــز ویــز میکرد ، گرفتمش
خوابوندمش تو ظرف روغن صداش کمتر شد ، روونتر کار میکنه الان !

 یاد ان روزها بخیر که هر دو دستامو میگرفتی وتو خیابون میچرخیدی. امضاء .فرقون

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد