آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

عجب فک وفامیل باحالی داریم ما؟؟؟؟؟

داداشم یه هفتس داره میره بدنسازی!
رفتم توالت هرکاری میکنم شیر آب بازنمیشه!!!!!!!
بعد ازمشقت های بسیار اومدم بیرون!دیدم وایساده پشت در کرکر میخنده!
واقعا احسنت ب این خانواده ی جوگیرما! 

 

 

اینقد تو سایتا sms شکست عشقی خوندم باورم شده یکی بهم خیانت کرده ... الانم منتظرم برگرده !!!! :-l
ملت مارو هم افسرده کردن رفت !والا ... !

پسر خالم ازم خاست یه عکس با بلوتوث براش بفرستم
اونم کجا؟تو عروسی وسط اون همه شلوغی...
بلوتوث شو روشن کرده میگم اسمت چیه؟
میگه:بوبی بوگندو
آخه اینم اسمه؟اینم پسر خالس؟
گوشیم بو گرفت تا ارسال شد. 

 

دختر داییم اومده خونمون دم در میگه نمیدونم چرا امروز انقدر این کفشا اذیتم کردن ! نگاه پاش کردم میبینم از خونه خودشون تا خونه ما رو با کفشای این پا اون پا اومده ! چپ رو کرده راست , راست رو کرده چپ!! واقعا شما بگید ... فک و فامیله ما داریم ؟؟ 

 

برادر زاده دارم سه سال و اندی .مامانش کلی واسش وقت میزاره بش شعر و حروف الفبا یاد بده اما عمرا اگه یاد بگیره .اما حالا اگه یه فحش یا یه حرف بد طولانی جلوش بگی واست راحت حفظش میکنه تازه چندتا هم روش میزاره مثل بلبل پس میده.اخه فکو فامیله که داریم؟؟؟؟؟؟؟؟  

 

 امروز میخواستم سر صحبت با بابامو باز کنم؛ گفتم بابا چه خبر ؟؟؟
گفت: خبر زیاده ولی به تو نمیگم که شب بری بذاری تو اون فیس بوک لعنتی و منو سوژه کنی.... !!!‬

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیلا پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

مرسی خوب بودددددددددددد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد