آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

جک - اس ام اس - اس ام اس سرکاری و نیمه شب


کائنان معبد برای اینکه درزمان قحطی شناسایی نشونداقدام به کاشت موکردند
-----
زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟
غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!


هشتمین پیام از ماهواره امید:

خبر ازدواج با زهره رو تکذیب میکنم، دلم با ناهیده 


نهمین پیغام از ماهواره امید: ریز میبینمتون



بقیه در ادامه مطلب...


کاهنان اعظم مصر :

جون مادراتون واسه ما هم یه جوک بسازین !

پوسیدیم تو زندان !!!


یکی  سنگ مینداخته تو صندوق صدقات، ازش میپرسن: بابا این چه کاریه میکنی؟! میگه: میخوام به انتفاضه کمک کنم!


غضنفر به رفیقش میگه: میخوام دختر شاه رو بگیرم! رفیقش میگه: چرت نگو مومن! مگه کشکیه؟! ترکه میگه: بابا من که راضیم، ننم هم که راضیه، فقط مونده شاه و دخترش!


به غضنفر میگن خیلی آقایی. میگه: ما بیشتر!!!



آخرین پیام زلیخابه سوسانو:جومونگ گم گشته بازایدبه بویو غم مخور


خدایا به دوست دختران ما زیبایی زلیخاو به زنان ماشعور آسنات را عطا بفرما


یوزارسیف اعلام کرد به کسانی که چهارشنبه آخر سال شرارت کرده و آتش بازی کنند گندم تعلق نمیگیرد و تا پایان تعطیلات در زندان زاویرا نگهداری خواهند شد



اگر خورشید محو تماشای تو نیست...
دلگیر نشو، از پشت کوه اومده!

سلام ببخشید این وقت شب مزاحم می شم, یه سوال خیلی مهم برام پیش اومده:

چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژِی نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟؟؟


این علامت مامور مخصوص حاکم بزرگ میتی کمانه. احترام بگذارید.


...
...
...

تو نمی خواد احترام بذاری، تو از خودمونی زمبه


به  لوتی میگم : آب بده دریا میده ، میگم گل بده گلستان میده ، میگم معرفت و دوستی بده همش شماره تو رو میده !! (لوتی)


  • سیگارتیم بکش تا دود شم

  • زغال قلیونتم بکش تا خاکستر شم.

  • آب دماغتیم…آنتی هیستامین بخور ، فنا شیم


دیشب گربه ها همه جیگر ها رو خوردن !
هستی یا خوردنت !!!؟؟
نگران گربه ای هستم که تو رو میخوره ! آخه طفلکی مسموم میشه !!!




آقاهه میره سربازی، دور کلاش قرمزی،آچین و واچین....با صدای چی؟ با صدای مرغ.....یه مرغ دارم ر وزی 2 تا تخم میکنه، چرا 2 تا؟ چون دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده....شاید پشت کوه انداختی؟ نه خیر ، زنجیر منو بافتی، بله . بابا اومده ، با کی اومده؟ اون کیه باهاش؟ چی چی آورده ؟ نخود و کیشمیش ، با صدای چی؟ با صدای گاو ، گاو حسن چه جوره ؟ نه شیر داره نه ............... واقعاَ نشستی همشو خوندی؟! متاسفم


لولو بیار هلو ببر
(کلینیک زیبایی یوزارسیف)


خبر فوری : زن آمن هوتب چهارم به یوزارسیف شماره داد !!!



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد