آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

اس ام اس - جک

سلامی به گرمی اتو .به نرمی پتو.. به شیرینی لبو . دوستت دارم هلو !


دستان پسرک می لرزید... چشمانش گشاد شده بود، دهانش باز مانده بود... توان حرف زدن نداشت... سکوت همه جا را فرا گرفته بود... آخر او هم مانده بود که چه طور میمون می تونه اس ام اس بخونه؟



بقیه در ادامه مطلب....




اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد! خاک بر سرم!  اگه تویی اونی که دلم می خواد حتما خرم!


ای با صفا تو را میزنم صدا
گر داشتی وفا اس ام اس میفرستادی گدا


غزال خوش صدا توئی ،
شیرین تر از عسل توئی
بین تموم آدما ،
نگین بی بدل توئی


اگه ایرانسل داری این کد رو وارد کن
 تمام تماسهات ، اس ام اسهات با تمام خطوط رایگان میشه.
.
.
.
.
.
.
*140*zereshk#



فرق آقایون و خانومها :

آقایون وقتی پولدار میشن شیطون میشن

خانمها وقتی شیطون میشن پولدار میشن



وجدانن"

خدایی"

جون من

خدا وکیلی

مردونه


چقدر خوشحال شدی بهت اس.ام.اس دادم


خدایا به دوست دختران ما زیبایی زلیخاو به زنان ماشعور آسنات را عطا بفرما


چطوری هلو؟.

.

دقت کردی چقدر فاصلۀ هلو و هالو کمه؟

  



اس ام اس برای سالگرد ازدواج:

نگاه من به روز سالگرد ازدواجمان همانند نگاه یک گوسفند است به روز عید قربان


مناجات غضنفر باخدا : خدایا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال یک بار آن هم در یک کشور برگزار کن

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد