آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

کسب درآمد از وبلاگ یا وبسایت - کسب درآمد وبمسترها

چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز  اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود  مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت. پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.


برای توضیحات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید
چنانچه دارای سایت یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید با عضویت در سیستم اکسین ادز  اقدام به نمایش تبلیغات نمایید و به ازای هر کلیک بازدیدکنندگان برروی تبلیغات تا سقف 800 ریال بعنوان پورسانت دریافت نمایید.همچنین با معرفی این سیستم به دیگران و عضویت آنها از طریق شما به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغات آنها می شود  مبلغ 50 ریال از طرف سایت به پورسانت شما اضافه خواهد شد و بدین صورت شما به یک حقوق ماهیانه و مادام العمر دست خواهید یافت. پرداخت کلیه وجوه و پورسانتها در سیستم تبلیغاتی اوکسین ادز توسط شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 تضمین شده می باشد.استقبال بی نظیر از این سیستم، خود نشان دهنده این مهم می باشد.


برای توضیحات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید

راهنما


سوال : روش کار با این سایت چگونه است؟

جواب : اگر شما دارای سایت و یا وبلاگ پربازدیدی هستید می توانید پس از عضویت در این سیستم کدهای تبلیغاتی را در صفحات وب خود قرار داده و به ازای هر کلیکی که بازدیدکنندگان سایت شما بر روی تبلیغات می نمایند پورسانت دریافت کنید.

سوال : من چطور می توانم تبلیغات سایت اوکسین ادز را در وبلاگهای بلاگفا قرار دهم؟جواب : شما از دو روش می توانید استفاده نمایید:1- پس از ورود به مدیریت وبلاگتان منوی تنظیمات وبلاگ را انتخاب نمایید سپس کدهای تبلیغاتی اوکسین ادز را داخل کادر"اسکریپتها و کدهای اختصاصی کاربر برای درج در وبلاگ"گذاشته و دکمه ثبت تنظیمات را کلیک نمایید.2- قرار دادن کدهای تبلیغاتی اوکسین ادز در فالب وبلاگ. برای انجام اینکار در مدیریت وبلاگتان منوی ویرایش قالب را انتخاب نمایید و کدها را در جای مناسب و دلخواه قرار دهید.

سوال: من دارای وبلاگ در بلاگفا هستم .وقتی کدهای تبلیغاتی را در آن قرار می دهم با پیام "this site is not registered in OxinAds" مواجه می شوم علت چیست؟
جواب : شما باید آدرس وبلاگتان را از طریق صفحه ویرایش مشخصات کاربری در سیستم ثبت نمایید.

سوال: کدهای تبلیغاتی مربوط به خود را باید از کدام قسمت دریافت نمایم و در کجای وبلاگ یا سایت خود قرار دهم؟
جواب : شما با مراجعه به منوهای " کد تبلیغات گرافیکی" و " کد تبلیغات متنی" می توانید اقدام به دریافت تبلیغات نمایید و آنها را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید.

سوال :آیا در سایت خود می توانم از جملاتی مانند "برای حمایت از ما بر روی تبلیغات کلیک نمایید" استفاده کنم و یا اینکه از کدهایی مانند "کد صفحه سیاه" در هنگام ورود افراد به سایت یا سایر صفحات استفاده نمایم؟
جواب : خیر شما مجاز نمی باشید و در صورت مشاهده طبق شرایط و مقررات عضویت شما مسدود خواهد شد.

سوال :آیا می توانم تبلیغات شما را در چند سایت یا وبلاگ نمایش دهم؟
جواب : بله .در حال حاضر می توانید در 6 سایت یا وبلاگ به نمایش تبلیغات بپردازید ولی توجه داشته باشید که باید همه آنها را از طریق صفحه ویرایش مشخصات کاربری در سیستم ثبت نمایید در غیر این صورت کلیکی برای شما محاسبه نخواهد شد و سایت هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.

سوال :سایت من چندتا آدرس داره آیا باید همه آنها را در سیستم ثبت کنم؟
جواب : به شما پیشنهاد می شود که آدرسهای اصلی سایت یا وبلاگ خود را که مورد استفاده بازدیدکنندگان هست در سیستم ثبت نمایید .

سوال : چرا هیچ امتیاز و کلیکی برای من در سیستم ثبت نمی شود ؟
جواب : شما باید آدرس دقیق سایت یا سایتهایی را که می خواهید در آنها تبلیغ نمایید را از طریق صفحه "تغییر مشخصات کاربری" در سیستم ثبت نمایید در غیر این صورت هیچ کلیکی برای شما محاسبه نخواهد شد.در ضمن چنانچه شما و یا دوستان شما بصورت متوالی بر روی تبلیغات کلیک نمایید سیستم بصورت هوشمند این موضوع را تشخیص داده و پورسانتی به شما تعلق نخواهد گرفت توجه نمایید سایت یا وبلاگ شما باید دارای بازدیدکننده واقعی و مناسبی باشد در غیر اینصورت اگر بدنبال این هستید که از طریق کلیک خود و یا آشنایانتان کسب درآمد نمایید موفق نخواهید بود و کلیکی برای شما ثبت نخواهد شد و بدنبال آن باشید که با سعی و تلاش و استفاده از تجارب افراد موفق در این زمینه ، بتوانید صاحب سایت یا وبلاگ پربازدید و محبوبی شوید.

سوال :شرایط زمانی برای پذیرش کلیک از آی پی ها چگونه می باشد؟
جواب : در هر 24 ساعت از هر آی پی فقط 1 کلیک پذیرفته خواهد شد.کلیکهای ارسالی از پروکسی ها و فیلترشکن ها محسوب نخواهد شد.همچنین کلیکهای ارسالی از خارج از ایران به 2 دلیل محاسبه نخواهند شد: 1- عدم توانایی خرید محصولات تبلیغ شونده توسط افراد خارج از ایران 2- سوء استفاده افراد متخلف از آی پی های خارجی جهت ارسال کلیکهای دروغین به سیستم، که همین امر می تواند باعث ورشکستگی سیستم شود.توجه داشته باشید کلیکهای واقعی و دور از تقلب خارج از کشور برای هر کاربر معمولا کمتر از 2 درصد کل کلیکهای وی می باشد که  در واقع با توجه به پاداشها و جوایز ماهیانه به هیچ عنوان نمی تواند باعث ضایع شدن حقوق اعضاء شود.

سوال : چرا با کلیک بر روی بنرهای معرفی سایت هیچ پورسانت یا کلیکی محاسبه نمی شود ؟
جواب : بنرهای معرفی سایت فقط جهت عضوگیری می باشند و کلیک یا پورسانتی از جانب آنها محاسبه نخواهد شد.


**** برای ثبت نام کلیک کنید ****

سوال : چگونه باید برای خود زیرمجموعه جذب نمایم ؟
جواب : برای اینکار به صفحه "دریافت کد معرفی سایت" مراجعه نمایید.

سوال : با وجود اینکه چندین نفر از طریق من در سیستم عضو شدند ولی آنها در لیست زیر مجموعه های من نمایش داده نمی شوند علت چیست ؟
جواب : به شما توصیه میشود که توضیحات ارائه شده در صفحه "گزارش زیر مجموعه ها" را با دقت مطالعه نمایید .

سوال : پس از مراجعه به صفحه "تغییر مشخصات کاربری" متوجه شدم که سایت من به علت عدم فعالیت حذف شده است.آیا می توانم مجددا آن سایت را ثبت نمایم؟
جواب : بله شما می توانید از طریق همان صفحه این کار را انجام دهید و اگر حتی یک کلیک از آن در سیستم ثبت شود دیگر آن سایت حذف نخواهد شد ولی چنانچه پس از 48 ساعت هیچ کلیکی از آن در سیستم ثبت نشود بصورت اتوماتیک حذف خواهد شد.

سوال :حداقل کارکرد و اعتبار جهت واریز پورسانت به حساب چقدر می باشد؟
جواب : 25000 تومان

سوال :من چگونه باید درخواست واریز پورسانت به حساب بانکی ام را به شما بدهم؟
جواب : شما می توانید پس از رسیدن به حد نصاب 25000 تومان در روزهای 23و24و25 هر ماه از طریق صفحه درخواست پورسانت این کار را انجام دهید.پورسانت شما حداکثر تا سی ام همان ماه به حسابتان واریز خواهد شد.در صورت نرسیدن به حد نصاب اعتبار و پورسانت شما محفوظ خواهد بود و به ماه بعد منتقل می شود.

سوال :آیا امکان واریز پورسانت من به حسابهایی به جز سیبا(ملی) و سپهر(صادرات) وجود دارد؟جواب : خیر. ولی افرادی که فاقد حساب در بانکهای صادرات و ملی هستند می توانند در قسمت نوع حساب گزینه سایر حسابها و در قسمت شماره حساب 13 رقم به دلخواه وارد نمایند.سپس در اسرع وقت نسبت به افتتاح حساب در یکی از بانکهای ملی یا صادرات اقدام کرده و یا از حساب نزدیکان خود استفاده نمایند و اطلاعات شماره حساب را از طریق پنل کاربری اصلاح نمایند.


**** برای ثبت نام کلیک کنید ****


شرایط و قوانین


این توافق نامه به منظور همکاری با سیستم مدیریت تبلیغات اینترنتی اوکسین ادز می باشد. اصطلاح نمایش دهنده تبلیغات در این توافق نامه به هر شخص حقیقی و یا حقوقی که با قبول شرایط زیر در بخش " نمایش دهنده تبلیغات" سیستم اوکسین ادز ثبت نام کند، اطلاق می شود. برای استفاده از خدمات اوکسین ادز ، "نمایش دهنده تبلیغات" ملزم و متعهد به انجام کامل مفاد این توافق نامه می باشد.

کلیه نمایش دهندگان تبلیغات لازم است با تمام شرایط این توافق نامه موافق باشند. اوکسین ادز حق باطل کردن عضویت و پرداخت نکردن حساب هر یک از نمایش دهندگان تبلیغات که منطبق با این توافق نامه عمل نکنند را دارد .



اوکسین ادز هیچ گونه مسئولیتی را در قبال زیان ها و یا خساراتی که از عدم رعایت موارد زیر به نمایش دهنده تبلیغات وارد می شود، بعهده ندارد.

کلیه حقوق مالکیت این سایت اینترنتی شامل تصاویر، متون و یا هر جزء دیگری از آن،در مالکیت مدیر سایت قرار دارد و کلیه حقوق این مالکیت محفوظ میباشند.

انجام هرگونه کپی، استخراج و یا تکثیر بخشی و یا تمامی اطلاعات اوکسین ادز و یا هرگونه عملدیگری که حقوق اوکسین ادز را خدشه دار نماید ممنوع و قابل پیگیری می باشد.

نمونه هایی از سایت ها که اوکسین ادز به عنوان همکار نمی پذیرد:

  • سایت های اینترنتی و یا وبلاگ هایی که حاوی عکس و مطلب غیر اخلاقی باشند و یا لینک به سایت های غیر مجازی که مرتبط با مسایل جنسی هستند، داشته باشند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که به هرگونه اعمال غیر قانونی مرتبطند. (مثل چگونگی ساخت بمب یا مشروبات الکلی یا چگونگی دزدی نرم افزاری ، ساخت فیلثر شکن و بروکسی )

  • لینک باکسهایی که حاوی عناوین و لینکهای غیر اخلاقی و غیر شرعی و مغایر با فوانین کشور ایران و بدون محتوای مناسب و مفید برای بازدیدکنندگان باشند.همچنین لینک باکسهایی که از کدهایی مانند رفرش و... استفاده می نمایند مجاز به عضویت در سیستم نیستند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که مطالب مربوط به تعصبات نژادی ، قومی ، سیاسی و مذهبی را در بر دارند .

  • سایت ها و وبلاگهایی که به هر عنوان با قوانین و مقررات و سیاستهای نظام جمهوری اسلامی ایران منافات داشته باشند.

سایت هایی که شامل موارد تقلب و تخلف می شوند:

  • سایت ها و وبلاگهایی که برای افزایش کاذب تعداد کلیک از حربه هایی چون ربات ها و یا هر گونه تشویق کاربران برای کلیک بر روی تبلیغات (مانند: برای حمایت از ما کلیک کنید، روی تبلیغات کلیک کنید و...) استفاده می کنند.

  • کلیه افرادی که از سیستمهای رایگان وبلاگ دهی مانند بلاگفا استفاده می نمایند چنانچه اقدام به ساخت یک یا چندین وبلاگ بی محتوا کنند و یا از کلمات غیر اخلاقی در عنوان و یا مطالب وبلاگشان استفاده کنند و در آنها مبادرت به نمایش تبلیغات اوکسین ادز نمایند علاوه بر مسدود شدن آن وبلاگها از طرف سایت سرویس دهنده وبلاگ ، عضویت آن افراد هم در سیستم اوکسین ادز مسدود خواهد شد.

  • سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ اوکسین ادز را در پنجره های پاپ آپ ویا iframe های نامرئی به هر نحوه و شکل قرار می دهند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که کد تبلیغ اوکسین ادز را در اسکریپت های مختلف(مانند صفحه سیاه) و مخفی قرار دهند و سعی در فریب سیستم از لحاظ تعداد کلیک داشته باشند.

  • سایت ها و وبلاگهایی که هیچ مطلبی نداشته باشند و تنها مبادرت به نمایش تبلیغات نمایند و یا برای مدت طولانی بروز نشده باشند.

  • اوکسین ادز هر گونه ترافیک سایت های عضو را روزانه در نظر دارد و هر گونه تقلب در افزایش آمار سایت را تشخیص می دهد. اوکسین ادز در صورت تشخیص هرگونه اقدام در جهت تقلب بلافاصله عضویت کاربر مربوطه را حذف مینماید و اوکسین ادز هیچ بدهی ای به وی نخواهد داشت.

زمان واریز پورسانت:

حداقل درآمد قابل پرداخت در ماه مبلغ 250.000 ریال می باشد.

درآمد هر عضو درروزهای 23و24و 25 هر ماه محاسبه می شود و پس از رسیدن به حد نصاب لازم ، به حساب وی واریز می گردد.در صورتی که درآمد نمایش دهنده تبلیغات در مدت یک ماه به حدنصاب قابل پرداخت نرسیده باشد، پرداخت به ماه بعد موکول خواهد شد.

سایر شرایط و مقررات:

کلیه اعضاء متعهد می شوند در جهت همکاری و جلوگیری از ضرر و زیان سیستم ، به طور همزمان از تبلیغات متنی و گرافیکی در وبلاگ یا سایتهای خود استفاده نمایند.

مطالب و زبان سایتها و وبلاگهای عضو سیستم باید به فارسی باشد.

کلیکهای ارسالی از پروکسی ها و فیلترشکن ها محسوب نخواهد شد.همچنین کلیکهای ارسالی از خارج از ایران به 2 دلیل محاسبه نخواهند شد: 1- عدم توانایی خرید محصولات تبلیغ شونده توسط افراد خارج از ایران 2- سوء استفاده افراد متخلف از آی پی های خارجی جهت ارسال کلیکهای دروغین به سیستم، که همین امر می تواند باعث ورشکستگی سیستم شود.توجه داشته باشید کلیکهای واقعی و دور از تقلب خارج از کشور برای هر کاربر معمولا کمتر از 2 درصد کل کلیکهای وی می باشد که  در واقع با توجه به پاداشها و جوایز ماهیانه به هیچ عنوان نمی تواند باعث ضایع شدن حقوق اعضاء شود.

نمایش دهنده تبلیغات موظف است مشخصات خود را از قبیل نام، آدرس، شماره تلفن و شماره حساب و نام سایت را صحیح اعلام کند و در صورت مشاهده تضاد حساب کاربری نمایش دهنده تبلیغات بسته شده و درآمد کسب شده توسط وی به نفع اوکسین ادز بلوکه می شود.

این توافقنامه ممکن است بر حسب زمان و لزوم دچار تغییرات شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد