آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس بنیامین - خواننده

بقیه عکس ها در ادامه مطلب...










نظرات 1 + ارسال نظر
محسن رضایی شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:12 ب.ظ http://ymailcom.blogfa.com











Dear friend,

how are you i present this peom to you i wish you like it



بسته دلم به موی تو تازه به تازه نو به نو بوسه زنم به روی تو تازه به تازه نو به نو

طعنه زند به مشک ناب خنده به عنبر و گلاب زلف عبیر بوی تو تازه به تازه نو به نو

هشت بهشت روی تو غالیه بوست موی تو جنت ماست روی تو تازه به تازه نو به نو

ای بت گلعذار من! این دل بیقرار من هست در آرزوی تو تازه به تازه نو به نو

ای مه پرده دار من! خوبی جان زار من میل دلست سوی تو تازه به تازه نو به نو

......

تا که اسیر و عاشق آن صنم چو جان شدم این دل من ز دست رفت و آنچه بگفت آن شدم

گفت: چرا نهان کنی عشق مرا گر عاشقی؟ من ز برای این سخن شهره عاشقان شدم

این همه ناله های من نیست ز من همه از اوست کز مدد می لبش بی دل و بی زبان شدم



برای بهترینم...













برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد