آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آلبوم عکس - سرگرمی - جوک - اس ام اس

*عکس بازیگران ایرانی*عکس بازیگران خارجی*آرایشی و بهداشتی*ضرب المثل*جوک خفن*SMS باحال*

آرایشی- بهداشتی

ماسک انگور: این ماسک برای روشن نگه داشتن پوست صورت مفید است.



ماسک اسفناج: اسفناج را در روغن زیتون بریزید درست به همان صورتی که بورانی درست می کنید بعد این ماسک را روی صورت پهن کنید.
این ماسک برای پوستهای کدر مفید است و باعث درخشش پوست می شود.



بقیه در ادامه مطلب....



ماسک میخک: مقداری گل میخک را در آب خیس کنید و بعد از 24 ساعت آن را صاف کرده و با مقداری عسل و آب خیار مخلوط کنید به اندازه یک فنجان این مخلوط را میل کنید این مخلوط باعث باز شدن رنگ رخساره و جلای پوستتان می شود.

ماسک گیلاس: ماسک زیبایی که از دسته های گیلاسی که هسته آن را گرفته اید می توانید روی وست خود بگذارید. این ماسک به پوست خود شما نرمی داده و باعث می شود رنگ رخسارتان باز شود.


مسدود کردن منافذ صورت: یک قرص اکسیژنه را در مقداری گلاب حل کنید یک قاشق آرد گندم را به آن اضافه کنید و بگذارید برای 10 دقیقه روی پوستتان بماند.


کرم آرایش و زیبایی: کرم مسدود کردن منافذ صورت را روی پوست می مالیم و برای یک ساعت پوست را ماساژ می دهیم تا خوب روی پوست بخوابد. نیم ساعت صبر کنید و بعد صورت را بشویید.


ماسک هویچ و سیب: هویچ و سیب را رنده کرده و یک قاشق مربا خوری عسل به آن اضافه کرده و روی صورتهایی که لک دارد بگذارید و پس از 20 دقیقه با آب ولرم بشویید.


ماسک گلگون شدن صورت: باقلا را به صورت آرد در اورید و آن را خمیر کنید و برای 5 دقیقه روی صورت بگدارید و بعد صورت را بشویید.


ماسک جوشهای سر سیاه: ابتدا گل ریواس را با گل بابونه و گل بنفشه می جوشانیم وقتی بخار آن بلند شد صورت را

بخور می دهیم و یک قاشق روغن زیتون و زرده تخم مرغ را که قبلا مخلوط کردیم به صورت ماسک روی صورت می گذاریم و بعد از شستن ماسک پنبه الکل زده را به صورت می مالیم تا ضدعفونی شود


پوست سیب درمان چروک پوست

پوست سیب برای درمان چین و چروک صورت مفید است و همچنین باعث می شود پوست طراوت و شادابی خود را از دست ندهد.
به نقل از روزنامه زمان چاپ ترکیه پروفسور دکتر اوزیراکتای رئیس بیمارستان کودکان استانبول با بیان اینکه اسیدهای طبیعی، فسفر و ویتامین های A، B2، B1 و C در سیب موجود است، گفت: <پوست سیب برای شفافیت و طراوت پوست می تواند بسیار مفید واقع شود و خود سیب هم که دارای فسفر و اسیدهای طبیعی است برای بهتر کارکردن مغز، معده و جگر مفید است.>
دکتر اکتای بیان داشت: <اشخاصی که با آب سیب صورت خود را می شویند به پیری پوست و چین و چروک صورت خیلی کم دچار می شوند. همچنین سیب برای بهبود بیماری های کبد، اگزما، رماتیسم و کندی حرکت خون د ر رگ ها بسیار خوب است.>


ماسک  عسل و سرکه: مقداری عسل و سرکه را مخلوط کنید و روی لکه های صورت بمالید, کبودی های زیر چشم را با این ماسک بر طرف کنید.


ماسک پوست تیره و آفتاب سوخته: یک هویچ تازه را به قطعات پهن تقسیم کنید و برای نیم ساعت روی پوست بگذارید در این مدت استراحت کنید و بعد صورت را با آب نیمه گرم بشویید


ماسک جوش چرکی: برای جوشهای چرکی با قاشقک مخصوص پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست مخلوط کنید . هفته ای سه روز روی پوستتان بمالید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد